zondag 17 januari 2010

3 kalenders en een agenda gepimpt

Ik heb weer een agenda van de Hema gekocht en ik heb de voorkant nu af, in de agenda zelf zitten nog een aantal plastic mapjes om foto's in te doen maar ik ga er mini-lo's in maken (net als vorig jaar). Zodra ik die af heb zal ik ze op mijn blog plaatsen ;-)


Bij het tankstation had mijn vriend een aantal weekkalenders meegenomen en ik heb er nu 3 gepimpt, ik heb er nog eentje over maar weet nog niet of ik die ga gebruiken ...

Deze staat op mijn scrapkamer :


Deze heb ik cadeau gegeven aan mijn schoonmoeder voor haar verjaardag begin januari.

Deze kalender is voor mijn moeder, ze is nu druk bezig met klussen in haar nieuwe huisje dus vandaar het papier met 'Home Sweet Home' erop ;-)

3 opmerkingen:

ScrapEnjoy zei

Je hebt ze stuk voor stuk er leuk gepimt meis....staat zo gezellig....ook nog even zeggen dat de foto's van Daisy geweldig zijn, heel het bekkie vol met sneeuw....Bruze vondt het ook zo leuk in de sneeuw.

groetjes Lilian

Je@net zei

Lekker bezig Marsha! Leuke projectjes heb je gemaakt!

sam zei

ontzettend leuk allemaal!!