zaterdag 20 maart 2010

Mandjes kaarten

Bij Margriet Creatief : http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/margrietcreatief/ heb ik weer leuke digi tekst stempels gekocht en er is nu een speciale actie ! Bij de mini labels krijg je een bestandje van een paasmandje en een ei er gratis bij ! Deze leuke actie kon ik natuurlijk niet weerstaan dus heb ik de zwarte mini labels besteld. Het mandje heb ik uitgesneden met de Cricut (en SCAL) en ik heb er twee 'kaartjes' mee gemaakt :-D

Dit mandje heb ik gemaakt met papier van Three Bugs In A Rug 'Little Chick' en een stempelafdrukje van Magnolia van de paascollectie van vorig jaar.



De oma van mijn vriend word volgende week zaterdag 90 ! Margriet had op haar blog een voorbeeld staan van een mandje met bloemen en ik heb er dus ook eentje gemaakt. De bloemen zijn gemaakt met het paaspapier 'Little Chick' van Three Bugs In A Rug en ik heb ze uitgesneden met de Cricut !

2 opmerkingen:

Margriet Tournier zei

Oooh Marsha, wat zijn ze leuk geworden! Echt helemaal super! En nog bedankt voor het noemen van mijn naam, lief van je.

Heel veel groetjes en nog een creatief weekend.

Margriet

Trish a.k.a stampi zei

both baskets are so pretty and the flower basket is so gorgeous..wow what a great get well card that would make or a thinking of you..wow