dinsdag 27 april 2010

kaartjes van de afgelopen twee weekends ;-)

Ik heb weer wat leuke kaartjes gemaakt de afgelopen weekends, hier zijn ze allemaal :-D

Voor deze vier kaartjes heb ik allemaal de 'Stamping Anya' gebruikt. Ik vind het zo'n schattig stempeltje ;-) Bij alle vier heb ik papier van Doodlebug gebruikt en de onderste twee heb ik gebruik voor challenges.

Mijn stiefzusje gaat haar eigen snoepwinkeltje beginnen en ik heb dit kaartje voor haar gemaakt. De sketch is van de Saturday Sketch op de Club Anya blog :-D

Deze kaart is voor de vriend van mijn stiefzusje hij is op 25 april (één dag na mij) jarig ...

Deze kaart is voor mijn broer, hij heeft (eindelijk) een baan gevonden ! Nadat hij afgestudeerd was is hij een paar maanden druk bezig geweest met solliciteren maar steeds zonder succes. Nu heeft hij een fulltime baan en een goed salaris dus ik ben erg blij voor hem ...

Mijn oom is ook op 24 april jarig (net als ik) dus heb ik dit kaartje voor hem gemaakt ;-)


Deze kaart had ik gemaakt voor de Nederlandse Karen's Doodles blog (uitdaging 7) maar helaas ben ik dus vergeten de kaart op het blog te plaatsen :-( Dit olifantje heb ik een tijdje geleden gekocht en ik vind haar superschattig !

Iedere zaterdag is het Sketch Saturday bij Club Anya (van The Greeting Farm). Voor dit kaartje heb ik papier van American Crafts 'Dear Lizzy' gebruikt ...

Mijn moeder was door haar voorraad kaartjes heen en ze vroeg of ik wat beterschaps- en verjaardagskaarten voor haar kon maken. Deze kaartjes zijn ook gemaakt met het 'Dear Lizzy' papier van American Crafts ...


Voor de beterschapskaarten heb ik ook papier van American Crafts gebruikt, dit is de 'Blue Skies' lijn ...


Bij 'kaarten maken met Tiets' op clubs is een speciale digi wedstrijd georganiseerd. Er was een digi ontworpen speciaal voor de club en hier moest je een kaart mee maken. Dit is mijn kaart geworden (ook weer met het papier 'Blue Skies' van American Crafts ...

Geen opmerkingen: