maandag 5 april 2010

Sketch Saturday TGF en Monday Mania

Monday Mania bij The Greeting Farm, dit keer was de opdracht om iets te maken behalve een kaart :-D Bij één van de voorbeelden had iemand met krimpie dinkie de Stamping Anya aan haar sleutelhanger gemaakt. Helaas had ik geen krimpie dinkie in huis maar ik heb wel een lamineermachine dus heb ik het afdrukje gelamineerd en aan mijn sleutelhanger gedaan. Het is niet echt heel stevig maar ik zie wel hoe lang het blijft zitten zo ...


Ook ben ik aan de slag gegaan met de Sketch van Sketch Saturday van TGF. Altijd erg leuke sketches om mee te werken ;-) Gisteren heb ik mijn eerste rubber stempel van TGF ontvangen (besteld bij Cute Stamps and Cards) erg snelle levering en ik ben erg blij met deze stempel. Ik ga haar vast nog vaker gebruiken ;-)

3 opmerkingen:

Amy zei

This is sooo cute Marsha! I love your coloring of Anya! You should upload this to the Greeting Farm Gallary:
http://www.thegreetingfarm.com/galleria/showgallery.php?cat=840

So it can be entered and have a chance to win a Anya stamp of your choice!

Trish a.k.a stampi zei

oh my gosh you did such a great job..love the keychain! Can't believe you got your stamps so quickly..wow...I can't wait for mine...great work as always M...

Arianne zei

Wat een schatje(s)!
Volgens mij moeten we eens een TGF-swap houden samen.