zondag 2 januari 2011

2x Weekkalenders en canvas gepimpt ;-)

Ik had al heel lang 2 canvassen hier liggen om te versieren met stof en lint. Vriendlief had gelukkig een nietpistool dus ik kon aan de slag. Mijn vriend is zo lief geweest om met beide canvassen te helpen, ik heb alleen gezegd hoe ik 'm wou hebben en hij heeft de rest gedaan :-D Het roze canvas is voor mijzelf en dat hangt al in mijn scrapkamer. Mijn schoonmoeder is 5 januari jarig en zij krijgt het witte canvas en ik had alvast twee foto's van haar kleinkinderen erop gedaan ;-)




Bij het tankstation kreeg mijn vriend steeds een weekkalender en ik vind het altijd erg leuk om die te versieren. Eentje voor mezelf en nog eentje voor mijn schoonmoeder, ook voor haar verjaardag aankomende woensdag. Voor mijn eigen kalender heb ik oud papier gebruikt wat ik al heel erg lang had liggen. Voor die van mijn schoonmoeder heb ik papier van Tilda gebruikt en een mooie embelishment van ZVA Creative (zie je alleen niet zo goed op de foto) ...


2 opmerkingen:

Unknown zei

Great job on both projects Marsha!

Jenn
www.jaxbeanstalks.blogspot.com

Marianne Schut zei

Hai Marsha, wat ziet dit er super leuk uit zeg! Geweldig zo met die foto's al erop! Heb ook nog even naar je theepotje gekeken, echt leuk geworden hoor! Je trouwkaartjes zijn ook super geworden, wat een klus zeg, dat heb je echt nog snel gedaan! Geniet van de voorbereidingen! Liefs Marianne