zondag 13 februari 2011

Love is in the air :-D

Op het Scrapotheek forum en bij de Magnolia Groep heb ik mee gedaan aan een valentijnsswap en ik stuur ook altijd naar een aantal familieleden wat kaartjes ... Ik had nog genoeg papier liggen van vorig jaar van Making Memories 'Love Struck' en daar heb ik deze kaartjes mee gemaakt ...



Ook heb ik nog twee cupcake doosjes versierd met papier van Making Memories en een leuk stempeltje van Pink Cat Studios. Beide doosjes zijn gevuld met hartjes snoepjes. De linker is voor mijn mama en de rechter voor mijn aanstaande man ;-)


1 opmerking:

Welkom bij Happy Stamper zei

hey wat onwijs leuk gedaan zeg, helemaal super hoor, echt schattig, ook die doosjes :)

Heel leuk gedaan.

Ik heb nog een leuke candy :-)
Zin om mee te doen??

http://angelskaartenhuisje.blogspot.com/2011/02/verjaardags-candy-angelique.html

misschien tot dan :)

Lieve groetjes
Angelique