woensdag 29 december 2010

eindelijk het 2009 boek van Daisy af !

Gisteravond heb ik (eindelijk) het 2009 boek van mijn hondje Daisy afgemaakt ! Twee leuke sketches van Pencillines gebruikt en hier is het resultaat.

Last night I (finally) finished the 2009 year book of my little dog Daisy ! I used two fun sketches from Pencillines and here is the result !

Mijn vriend heeft een motor en we vonden het wel grappig om Daisy eens op de motor te zetten. Ze bleef er wel mooi op zitten ;-)

My boyfriend has a motorcycle and we thought it would be funny to put Daisy on the bike ! She really posed for this picture ;-)



Voor deze lay-out heb ik wat dingetjes gebruikt van The Cutting Cafe. Ik had van Regina een leuke set 'Fun with Frosty the Snowman' gekregen en daar zitten deze leuke bestandjes bij. De tekst, de sneeuwman en het 'fotolijstje' zitten er allemaal in en nog veel meer leuke dingen (ook het Snowman Soup label uit een van mijn eerdere posts).

For this lay-out I used a few things from The Cutting Cafe. I received a fun set from Regina called 'Fun with Frosty the Snowman' and these cute files are all included. The sentiment, the snowman and the 'photo frame' are all in this set and so much more fun stuff (also the Snowman Soup label I used in one of my previous posts).

Geen opmerkingen: