zondag 1 mei 2011

heel veel verjaardagskaarten ontvangen

Dit jaar doe ik voor het eerst mee op het Scrapotheek forum met de verjaardagslijst en (net als vorig jaar) doe ik weer mee met de verjaardagslijst op het Scrappers Anonimous forum. Ook van een aantal DT-leden van Scrapped Lives heb ik wat kaartjes ontvangen ... Hierbij foto's van alle kaarten

Scrapotheek forum deel 1 vlnr : Monique (mobynick) en Yvon (stampidoe)


Scrapotheek forum deel 2 vlnr : Loes (freekje), Scrapmiranda, Terese, FemkeV, Maria en Sam


Scrapotheek forum deel 3 vlnr : Marjan, MaaikeV, Tiny, Chantal, Janny en Margot


Scrapotheek forum deel 4 vlnr : Ingen, Nellie, Brigitte, Tamara, Miranda en Jolanda


Scrapotheek forum deel 5 vlnr : Hetty, Petra (scrapdoosje), Janneke, Maaike D, Irene en Renate


Scrapped Lives vlnr : Marian, Anja, Wietske en Carla


SA deel 1 vlnr : Margot/Goot, Astrid, (Scrapping)Tamara, Simone (Siempy, Jetty


SA deel 2 vlnr : Marianne(makr), Sylvana, Rianne(w), Cindy, Simone (Sienemoon) en Saskia(10nl)


SA deel 3 vlnr : Petra, Josette, Anja, Sylvia (Qubia), Anneke (Sweet-Angel) en Ellen


SA deel 4 vlnr : Anneke(F), Kelly (Magnoliagirl), Jacqueline(DH), Elske (Hobby), Susan (Suma) en Astrid 81


Alle dames bedankt voor jullie prachtige kaartjes ! Ze staan allemaal in mijn scrapkamer, zelfs nu voel ik me nog een beetje jarig door al die post !

Geen opmerkingen: