vrijdag 9 april 2010

Kleine bestelling ontvangen

Vorige week donderdag had ik 's avonds een bestelling geplaatst bij Cute Stamps and Cards en zaterdag kreeg ik mijn bestelling al binnen ! Ze hadden daar de Stamping Anya al op voorraad dus ik was helemaal blij ! Dit is mijn eerste rubber stempel van The Greeting Farm en ik denk dat ik er nog wel meer zal gaan bestellen ....

Cute Stamps and Cards is een erg leuke webwinkel met snelle levering én je kan er ook halve vellen scrap papier bestellen ! Ideaal voor als je het papier meer gebruikt om kaarten mee te maken. Je kan ook leuke kant en klaar pakketjes kopen en hun webshop is zeker een bezoekje waard ;-)

1 opmerking:

Naoual zei

Haha, toevallig heb ik mijn 'Stamping Anya' daar ook besteld. Zag dat ze 'm op voorraad hadden en had 'm de volgende dag al in huis. Super service!!

xx Naoual